سکه تمام تا 40 هزار تومان گران شد!
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

امروز بر خلاف تمام پیش بینی های صورت گرفته روزهای اخیر قیمت ها در بازار غیررسمی طلا و ارز از دقایق آغازین معاملات، سیر صعودی به خود گرفته چنانچه تا لحظه مخابره این خبر(11:45 صبح) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی حدود 35هزار تومان از آخرین نرخ معاملات روز گذشته گران تر خرید و فروش می شود.

سکه تمام تا 40 هزار تومان گران شد!

این در حالی است که سکه دقایقی قبل افزایش 40 هزار تومانی قیمت نسبت به روز گذشته را هم تجربه کرد. این افزایش قیمت به تبع اعلام کمیته عملیات بازار فدرال رزرو مبنی بر ادامه سیاست های پیشین تسهیل کمی بدون هیچگونه انقباضی بود که منجر به افزایش تا 60 دلاری قیمت اونس جهانی طلا طی 10 دقیقه شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت هر گرم طلای 18 عیار تا این ساعت از معاملات (11:45 صبح) نزدیک به 4 هزار تومان افزایش یافته است و 101 هزار و 920 تومان معامله می شود. هر مثقال طلا نیز 441 هزار و 500 تومان عرضه می شود.

بر اساس این گزارش نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب از 15 و 10 هزار تومان افزایش قیمت برخوردار شده اند و هم اکنون 515 و 320 هزار تومان خرید و فروش می شود. سکه گرمی هم با ثبت 10 هزار تومان افزایش 215 هزار تومان قیمت خورده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:سکه تمام بهار,سکه گرمی,هزار تومان,
ارسال توسط پیمان معظمی